Pagina's

maandag 26 januari 2015

Nu we het toch over tekenacademie hebben....

Toen ik mijn dochter een tijdje geleden afzette aan de tekenacademie scheurde plots haar tas die ze intussen al drie jaar voor haar tekenlessen gebruikte. Alles lag over de grond uitgespreid. Tijd voor een nieuwe tas dus.
 
Ik koos voor de Fynn bag maar maakte hem wel een beetje groter zodat er makkelijk een tekenmap in zou passen. ook koos ik om er bovenaan een rits in te maken zodat er niets uit zou kunnen vallen. Kinderen kunnen soms nogal zwieren en smijten met hun tas.  Als materiaal werd ribfluweel gekozen. Dat bestaat tegenwoordig in van die hele fijne, felgekleurde varianten. je krijgt er echt niet het ribfluwelen broekskes gevoel van de jaren 70 bij.  De tasfournituren werden gerecupereerd van de oude, gescheurde tas. En omdat de lievelingskleur van mijn jongste 'paars' is, gingen we een keertje all the way!




Stof: ribfluweel van kid's collection - Pauli
 Rits: Veritas
 Fournituren: recuperatie van oude tas
 Patroon: Fynn bag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten