Pagina's

maandag 26 januari 2015

Onder de kerstboom - #4

En toen kwam mijn eerste werkje op bestelling.  Mijn moeder vroeg me om twee setjes van een groot en klein toiletzakje te maken voor twee van haar vriendinnen waarmee ze op oudejaar zou vieren. Natuurlijk wilde ik dat doen. En met plezier.

Voor deze dames koos ik weerom de mooie stofjes van Petit Pan en de setjes werden afgeleverd in een zakje met daarop  telkens een bloemenbroche van Eloleo in dezelfde kleuren als de setjes. Op die manier zouden de pakjes goed herkenbaar zijn want mijn moeder had op voorhand zorgvuldig uitgekozen welk setje bij welke vriendin zou passen.

Lieve dames allemaal, ik hoop dat jullie deze zakjes zullen gebruiken om samen gezellig op vakantie te gaan, nog vele zomers lang!








Stof: Petit Pan - Hexagoon
Ritsen, knoopjes: Veritas
Brochespeldjes: hexagoon
Zakjes: AVA papierwaren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten